Alla inlägg under mars 2013

Av mimmi granborg - 30 mars 2013 17:30

Hej!
Tänkte visa vad jag fick i påskpresent! Jag hade absolut inte förväntat mig att jag skulle få nått, kanske bara ett påskägg, men jag blev superglad!
Jag fick en hundralapp av min mormor & morfar, påskgodis av farmor & farfar och av Malin fick jag en ansiktsmask och svarta toffsar från H&M!
Hoppas ni har haft en bra start på helg! ;)
Nu ska vi äta kinamaaat! <3
(Förresten fick jag inte med bilden på mitt nagellack så nu kommer en bättre bild!)

Av mimmi granborg - 29 mars 2013 19:37

Nu är jag hos min farmor & farfar och firar påsk med min kusin Måns också! Vi har precis ätit påskmat och de var såååå gott! <3
Glad Påsk Alla och hoppas ni får en rolig långfredag!

Av mimmi granborg - 28 mars 2013 17:25

Nu har jag precis varit och bowlat. Det var jättekul och jag kom 2:a 2ggr!
Jag hade på min min korallorangea tröja som jag köpte igår och målade naglarna i min absoluta favoritnagellack, (den som är på bilden, men bilden blev inte så bra, menmen...). Men jag är så klumpig så det blev lite fel på lång, ring, lill- fingret, hehe ;) snart kör vi och kollar på fotbollsmatch, KALLT, SPÄNNANDE!!! :)

Av mimmi granborg - 27 mars 2013 18:00

Nu har jag kommit hem med nöjda köp! :) Detta har jag köpt:
Vit tröja: Hollister, 159:-
Rosa tröja: Gina Tricot, 99:-
Orange tröja: Gina Tricot, 99:-
Godis: Gottelisa, 19:-
Påskkort: Gallerix, 10:-/st
Jag köpte två påskkort för jag ska ge ett till min mormor&morfar och farmor&farfar :D Tyckte dem va söta och en liten rolig present! <3

Av mimmi granborg - 26 mars 2013 22:58

Imorgon blir det shopping med min kompis, Louise. Det ska bli så kul och är alltid lika taggad varje gång :)
Vi blir där säkert hela dagen! :D
På torsdag ska jag, Emma, Malin och Malins syster, Therese och Therese son, Linus (3år), bowla! Det ska bli jättekul och sen på kvällen ska vi se på fotbollsmatch live som jag har gjort många gånger!
Det blir säkert ett inlägg när jag är där!:)
Så vi ses imorgon! :)

Av mimmi granborg - 25 mars 2013 20:20

Igår var de gö våffeldagen! Men jag och min pappa (Emma, min lillasyster, gillar inte våfflor så hon åt mackor) åt våfflor igår så idag köpte han sådana bröd som man har till semlor och gjorde de eftersom vi hade kvar grädde från igår! :) såååå gott! <3

Av mimmi granborg - 25 mars 2013 20:00

Hej! Som vanligt brukar jag inte ha så mycket att göra på loven så idag passade jag på att rensa HELA min garderob! Ni anar inte hur mycket som behövde rensas! Men nu är de gjort och det är rätt skönt! :)
Jag har precis gjort en ansiktsmask på mig och det är en sån som man drar av ansiktet och det kändes väldigt skumt att ta av den :S Men det var ganska kul och huden blev otroligt mjuk efteråt så kommer antagligen köpa den igen! :)
Ha de bra!

Av mimmi granborg - 22 mars 2013 08:30

Äntligen Fredag & sista dagen i skolan innan påsklovet :D Vårt påsklov börjar på måndag!
Ha ett bra påsklov ?

Presentation


Hej! Jag heter Mimmi och är en 14-årig tjej! Kul att du hittade min blogg. Här får du läsa lite om mitt liv och vad jag gör om dagarna. Mina intressen är fotboll, fotografering och mode! Hoppas du tycker om min blogg! Instagram: mimmi_directioner

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards